Як вибрати надійні гальмівні колодки для Daewoo Lanos (Деу Ланос)

Колодки - це витратні елементи системи гальм автомобіля. Вони підлягають заміні через певний час відповідно до пройденого кілометражу. Для більшості легкових авто, зокрема Lanos, цей показник становить 30 000 км. Але це значення усереднене. Залежно від якості деталей, стилю водіння, інших умов, заміна таких конструктивних елементів легкового автомобіля може знадобитися в різний час. Мало знати, які гальмівні колодки на «Ланос» кращі. Найякісніші вироби можуть вийти з ладу. Про передчасне зношування свідчать певні ознаки. У разі встановлення датчиків зносу, дізнатися, коли проводити обслуговування, можна за допомогою відповідного індикатора на приладовій панелі. Сигнальна лампа буде постійно світитися, нагадуючи про необхідність техобслуговування.


Коли необхідно обслуговувати авто

Міняти витратні матеріали системи гальм потрібно при виявленні таких ознак зносу:

  • Стала відчуватися вібрація під час натискання педалі. Такий ефект особливо сильно проявляється при плавному уповільненні транспортного засобу.
  • З'явилися сторонні звуки - скрегіт, стукіт. Це може свідчити про інші несправності, необхідне розбирання та діагностика.
  • Авто тягне вліво або вправо. Це свідчить про нерівномірне зношування.
  • Шлях гальмування істотно збільшився.
  • Для зупинки автомобіля доводиться педаль вдавлювати в підлогу.

Якщо експлуатація автотранспортного засобу здійснюється в «м'яких» умовах, з мінімальним числом циклів розгону-сповільнення, за розміреного стилю водіння, ці ознаки можуть виявитися після 80 і більше тисяч кілометрів пробігу. А в разі їзди з причепом по гористій місцевості заміна може знадобитися, коли на спідометрі додасться 10000 кілометрів після останнього техобслуговування. При міській експлуатації машини характерними є часті зупинки на світлофорах, пішохідних переходах. У цьому випадку стандартним інтервалом між технічним обслуговуванням є пробіг у 25-35 тисяч кілометрів (знову ж таки, залежно від стилю їзди).


Які запчастини обрати: заводські чи копії

Згідно з купівельними відгуками отримано статистичну інформацію, які кращі задні та передні гальмівні колодки на «Ланос». Умовно їх поділяють на три категорії. До першої належать найдешевші варіанти. Як правило, це підробки або фірмові автозапчастини маловідомих виробників. Якщо віддати перевагу таким неоригінальним, «ноунеймівським» варіантам, слід очікувати неприємних наслідків:

  • інтенсивний знос;
  • прискорене зниження фрикційних властивостей;
  • скління, викликане перегрівом поверхні.

Перевага вищеописаної групи продукції - невисока вартість.

До другої категорії належать продукти зі збалансованим співвідношенням ціни та споживчих характеристик. Коли виникає потреба в обслуговуванні автотранспорту, багато автолюбителів віддають перевагу цьому варіанту.

Третя група - зразки найвищої якості. Вартість їх може бути на порядок вищою, ніж «ноунеймівських». Але це того варте. Вони прослужать незрівнянно довше, швидко і правильно притруться. Забезпечать оптимальні умови для гальмування.


Огляд популярних моделей

Стандартні запасні частини виробляються компанією General Motors. Вони володіють усіма необхідними конструктивними елементами для забезпечення швидкої зупинки автотранспортного засобу. На робочій площині передбачені притирочні фаски. З тильного боку встановлено вібронакидку, що зменшує вібраційні впливи, шуми. У центральній зоні пластини є дренажна канавка, що служить для відведення пилу. Завдяки такому конструктиву і високій якості матеріалів, на питання, які кращі задні і передні гальмівні колодки на «Ланос», можна з упевненістю відповісти - торгової марки GM.

Також у середовищі автомобілістів користуються популярністю такі моделі:

  1. Ferodo. Теххарактеристики цих виробів практично не відрізняється від властивостей оригінальної продукції. Вони аналогічно автозапчастинам виробництва GM відмінно, швидко і правильно притираються до поверхні диска, практично не скриплять. Є пиловідвідний паз на абразивній накладці. Перед тим, як поміняти зношені комплектуючі на нові, ТМ Ferodo, слід подивитися на тильну сторону деталей. На фірмових запчастинах нанесено логотип компанії-виробника.
  2. TRW. Ще один виробник високоякісних автозапчастин, які можна порівняти за користувацькими характеристиками з оригіналом. Стверджувати про це можна з огляду на те, що TRW поставляє матеріали і сировину компанії General Motors. Технологія виконання запчастин цього виробника на висоті. За аналогією із заводськими зразками передбачено віброгасильну накладку з тильного боку. На робочій поверхні є канавка, через яку відводиться пил, що утворюється в процесі гальмування. Деякі автолюбителі скаржаться на підвищений скрип при експлуатації комплектуючих цього бренду. Але зазвичай це тимчасове явище, що зникає після закінчення процесу притирання. Просто потрібно в перший час намагатися уникати різких гальмувань. Якщо ви шукаєте відповідь на питання, які деталі будуть оптимальними, рекомендується придивитися до запчастин описуваної торгової марки. При технічних показниках, надійності, довговічності, порівнянної з оригінальними продуктами, вони мають практично вдвічі меншу вартість.
  3. LPR і STARLINE. Відносяться до найдоступніших виробів, які за якісними показниками не поступаються продукції TRW. Вони володіють усіма необхідними атрибутами, що свідчать про високу надійність, довговічність: канавки для пиловідводу, притирочні фаски, віброзахисні накладки. Не видають сторонніх шумів у процесі гальмування. При цьому ціни товарів LPR і STARLINE найнижчі серед аналогів преміум-категорії.

Як замінити зношені гальма на «Шевроле Ланос»: деякі нюанси

Якщо прийшла пора замінити елементи системи, сьогодні без труднощів їх можна придбати самостійно. Найпростіше купити гальмівні колодки за він-кодом. Він-код визначає майже всі технічні параметри комплектуючих машини. Він містить інформацію про модель, модифікацію, рік випуску та іншу корисну інформацію. Причому він-код на машинах українського складання не перебивається.
Конструктивно блоки гальм цієї популярної української автомобільної марки нічим не відрізняються від аналогічних автозапчастин всесвітньо відомої лінійки «Опель Кадет». Двадцять років тому ця схема була далеко не найгіршою, на неї рівнялися азіатські та навіть європейські автовиробники. Єдиний характерний недолік - прискорене зношування напрямних супорта. Про це свідчить поява характерного стуку.
У Європі це завдання вирішується стандартно - змінюється весь блок. Але в наших реаліях встановлення нового супорта в зборі дозволити собі зможуть не всі власники автотранспорту. Автослюсарі вдаються до одного з двох шляхів виходу з цієї ситуації. Перший передбачає монтаж супортів збільшених габаритів (ремонтних). При виборі цього шляху слід враховувати, що оригінальних ремонтних супортів не існує, їх виготовляють сторонні виробники. Друге рішення - встановлення притискних пружин.

Читайте також: Захист двигуна і підкапотного простору