Якими машинами їздять українські автоінфлюєнсери

Життя celebrity викликає інтерес у багатьох. Чимало знаменитостей не проти активно просувати власний образ у соціальних мережах. Хтось саме так і здобув популярність. Особливою увагою користується автопарк відомих людей України. Автомобілістів особливо цікавлять авто українських автоінфлюенсерів, людей, чиї відео вони дивляться, розраховуючи знайти щось корисне. Автолюбителям цікаво, на яких машинах їздять українські автоблогери, яким моделям надають перевагу.

ТОП-12 автоблогерів України-2025

Складаючи цей список, довелося зіткнутися з певними труднощами. Зовсім не просто дізнатися улюблені марки авто в блогерів, які спеціалізуються на цій темі. Публіці, як правило, представляють одного, рідко, двох-трьох ведучих, які озвучують відеоролики. А працює над ними нерідко ціла команда, представники якої майже завжди не потрапляють у кадр і залишаються широкій аудиторії невідомими. Тому з’ясувати щось про машини блогерів України проблематично. Непублічні особи мають право захищати своє право на приватність, не повідомляти такого роду відомостей і не допускати, щоб вони поширювалися в медіапросторі.

Представлений рейтинг складений за матеріалами українських інформаційних ресурсів, присвячених автомобільній тематиці. Іноді на особистих сторінках можна побачити тюнінговані машини блогерів, іноді – автомобілі преміум-класу.

Проводячи розслідування про авто популярних автооглядачів України, представляємо найпопулярніші канали в соцмережах з автомобільної тематики. Дані наведені станом на кінець літа 2025 року. За основу ТОП-списку взято кількість підписників. Заодно зазначимо, які машини у популярних автоблогерів України в особистому користуванні. У цьому питанні покладаємося на відомості, які надали аудиторії самі автоінфлюенсери.

InfoCar: тест-драйви авто

Безумовно, найбільший в Україні медіа-ресурс автомобільної тематики. Канал InfoCar зареєстрований у 2012 році. Відтоді встиг:

  • зібрати 782 тис підписників;
  • розмістити 1 251 відео;
  • набрати 296,5 млн переглядів.

Сайт порталу діє з 2005 року. Команда представлена не лише на YouTube, а й в інших популярних соцмережах.

Хочете подивитися, як поводиться цікава модель автомобіля на тест-драйві, як спрацьовують підвіска і рульове керування, зчеплення і трансмісія, гальмівна система, зверніть увагу на матеріали тест-драйвів та експертні огляди.

За таких умов роботи вибір авто в українських інфлюенсерів, пов’язаних з InfoCar, великий. Паша їздив на Mercedes-Benz GLE, пересі сів на Toyota Land Cruiser 200. Ярослав же дивує всіх. Автомобіль купувати не поспішає, віддає перевагу громіздкій чотириколісній машині гірському велосипedu Cube Aim Pro. Пересуватися та паркуватися у великому місті йому точно набагато простіше.

Mihail-Avtoinstruktor

Блогер знайшов для себе нішу, яка ніколи не виявиться заповненою. Канал Михайла зареєстрований у 2012 році. Чітко зорієнтований на початківців водіїв. Хоча й досвідчені автомобілісти можуть знайти чимало для себе цікавого в 615 відео. Тут блогер представляє автоогляди, корисні всім, у кого відносно недавно з’явилися особисті машини. Кількість переглядів перевищила 151 млн, підписників у Михайла – понад 766 тис.

Їх цікавить не лише те, на чому їздять українські автоблогери, а й як навчитися водити безпечно, не порушуючи правил руху.

Для себе обрав консервативний Ford Escape.

ДімаПолтава

На каналі @DimaPoltava з 2014 року:

  • надають юридичні консультації автомобілістам;
  • інформують про права осіб, у яких перевіряють документи;
  • дають поради практичного характеру про те, як поводитися з поліцейськими;
  • пропонують купувати спеціальну літературу.

Підписано – 534 тис осіб. 1225 відео зібрали понад 133 млн переглядів. Схоже, поле правової грамотності автомобілістів в Україні ще далеко не розоране. Тому автомобілі для зйомки тест-драйвів Діма Полтава ще довго буде отримувати без особливих зусиль. У гаражі в нього – Peugeot 2008 і Suzuki Vitara.

Sumy Racing Team

Віктор і Денис Косяков з кінця 2014 року як Sumy Racing Team2 вели ютуб-канал, що набрав 28 тис підписників. У середині 2015 року з’являється Sumy Racing Team. Youtube-канал виявився значно успішнішим, набравши постійну аудиторію в 477 тис. Кількість відеосюжетів наближається до тисячі, їх переглянуло майже 144 млн глядачів. Складно однозначно сказати, які авто найчастіше обирають блогери для показу. У сюжетах представлені:

  • биті, з понівеченим кузовом;
  • сімейні;
  • тюнінговані;
  • економні японці та німці.

Для роботи автоблогерам Sumy Racing Team слугує Volkswagen Passat NMS, для розваг вони зібрали Mad Max як відсилання до:

  • культового однойменного фільму 1979 року;
  • австралійської медіафраншизи, що дотягла з тих пір до сьогодення;
  • комп’ютерної гри 2015 року.

У побуті Віктор надав перевагу BMW M3 Competition, Денис – Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI.

KIEVRACER

Влад зареєстрував ютуб-канал KIEVRACER влітку 2018 року. Пристрасть до швидкісних автомобілів розділяють разом із ним 343 тис підписників. 111 відео переглянули понад 46 млн глядачів. Високі швидкості, схоже, люблять усі, незважаючи на те, на якій машині і як їздять. Хоча схожий за цільовою спрямованістю проєкт Dream Car ua, що стартував на два роки раніше, зібрав майже в дев’ять разів менше підписників. Імовірно, дається взнаки особистість блогера, уміння відбирати привабливі сюжети.

Що стосується теми “блогери та їхній особистий транспорт”, то утримання NISSAN GT-R 1400HP обходиться Владу недешево. Слід гадати, що витрати загальною сумою понад 200 000 $ на один із найшвидших в Україні міських автомобілів того варті. А ще є скромніший Porsche Panamera Turbo 971.

ArchiLow

Це впізнаваний в Україні бренд. Ведучий, Артур Ємельяненко, зареєстрував youtube-канал у 2011 році. Яскравий, такий, що запам’ятовується, представник автосервісу, який захопливо розповідає про різні машини, наводить безліч кумедних випадків. Не проти заспівати й пожартувати практично про кожен автомобіль. На YouTube у Артура 310 тис підписників, 367 відео зібрали майже 80 млн переглядів.

У боротьбі за аудиторію автомобілістів створив ще один канал, на який уже підписалися майже 30 тис автомобілістів. Що в сукупності дало аудиторію в 340 тис. Можливо, менше, оскільки не виключено, що багато прихильників веселого та дотепного Артура Ємельяненка дивляться його на обох каналах.

Хочете дізнатися, які авто надають перевагу блогери та рядові автомобілісти в Україні, зазирніть на сторінку автосервісу, який рекламує Артур, в Instagram.

Водити починав з LADA 2101, перейшов на LADA 2121 NIVA, реставрував страшенно битий Subaru Impreza WRX Oficialnaya. Добрався до Volkswagen Golf 7 GTI. Зупинятися явно не збирається.

Тачка в ПЛЮС

Олексій Тимошенко в компанії з Олександром Джавадовим та Олександром Олійником зібрали 290 тис підписників. З січня 2021 року:

  • розмістили 131 відео;
  • набрал и під 46 млн переглядів;
  • активно просувають себе в соцмережах.

Розповідають блогери про захист двигуна, діагностику мотора на слух, різні нюанси ремонту охолодження й опалення, електрики та освітлення.

Олексію належить Toyota RAV4, Олександру Джавадову – Hyundai Elantra. Олександр Олійник водить Mercedes-Benz W211 E270 і водночас виступає як оператор, знімаючи відео для команди.

Наш Гараж

Блог каналу, який зареєстрували в День Конституції України у 2016 році, успішно веде Діма зі Шостки. Схоже, що торгову марку намагаються експлуатувати й інші підприємці. Імовірно, вони не надто переймаються дотриманням авторського права в Україні. Без однієї тисячі чверть мільйона підписників – вагома аудиторія. 259 відео про купівлю бюджетних і битих автомобілів, яким в автосервісі дають нове життя, зібрали понад 20 млн переглядів. Уміле застосування інструментів та обладнання творить дива!

У гаражі Діми стоїть Ford Mustang 6.

Відкритий Перекуп

Харків’яни Ігор Божко та Яків Миколайович із 2014 року перекуповують биті авто і показують, як можна їх успішно реанімувати. У youtube-каналу 193 тис підписників. Відео відносно небагато – 116, але блогери просувають себе й на інших ресурсах і каналах.

Тема автовикупу та самостійного ремонту сильно битих авто в Україні популярна. Доходів Ігорю цілком вистачає на Mitsubishi Outlander.

2 Кінські сили

На каналі “Кінські сили”, який з 2011 року веде Рауль Чілачaва, оновлення з 24 лютого 2022 року майже не з’являються. Команда 2-х Кінських сил тимчасово відклала мирні турботи й переключилася на проєкт “Україна у вогні”. Тим не менш огляди авто відомих блогерів України (1343 відео) продовжують збирати перегляди. Їхня кількість перевищила 66 млн. Число підписників – 149 тис.

В особистому користуванні у Рауля практичний Nissan 350Z.

Реальні Китайці

Назар – зовсім не китаєць. Представлена ним команда позиціонує себе як рідкісний виняток серед тих, хто підбирає машини для контенту блогерів. Представляє не автосервіс, не дилерський центр чи автомагазин, а команду автомобілістів, які:

  • люблять машини;
  • захоплюються ними;
  • вміють цікаво розповісти та показати матеріали про автомобілі.

Канал на YouTube зареєстрували у 2014 році. Встигли розмістити 448 відео, які переглянули майже 27 млн людей. Підписалися – 144 тис. Їх цікавлять не стільки автомобілі українських ютуберів, скільки більш практичні питання.

Реальні Китайці, хоч і відносять себе до рядових автолюбителів, відповідному бізнесу не зовсім чужі. З їхнього каналу можна перейти на сайт, де пропонують:

  • приганяти машину з Європи;
  • оглянути й перевірити автомобіль;
  • роз’яснити тонкощі розмитнення авто в Україні.

Авто Назар підбирає зі смаком, навіть віддалено не від китайського автопрому: BMW X5, Tesla Model S.

Авто Відро

Максим проявляє себе не лише як автомобіліст, вражаючи широтою інтересів. Окрім заслужено популярного в Україні каналу – “Авто Відро”, зареєстрованого у 2017-му, веде ще один, але зовсім іншої тематики, виступаючи як Книжник. Купує, ремонтує, оновлює найрізноманітніші моделі автомобілів:

  • зняв про це 218 відео;
  • зібрав 117 тис підписників;
  • кількість переглядів наближається до 24 млн.

Водить стильний Mitsubishi Pajero Wagon.

Як бачимо, особисті автомобілі українських автоблогерів певною мірою відображають різноманіття, що панує на українському авторинку.

Читайте також: Як покращити світло фар перед довгими осінніми вечорами